Kes avastab Antarktika? on seiklusmäng, mis
- pakub meelelahutust ja strateegilisi väljakutseid
- ning sobib nii algajale kui vilunud mängijale!
Eesti Meremuuseumi poolt loodud põnev lauamäng viib
mängija ekspeditsioonile, mis järgib Saaremaal sündinud baltisaksa päritolu
meresõitja Fabian Gottlieb von Bellingshauseni ajaloolist Antarktika
avastusretke teekonda.
Antarktika avastavad vaid julged ja vastupidavad...
Jäisel teekonnal satub mängija vastamisi mitmete ohtudega
alates krõbedast külmast ja erakorralistest loodusnähtustest kuni nuhtluste ja
võitlushimuliste müütiliste olenditeni. Teel tuleb võidelda nii nälja, külma,
haiguste, ootamatuste kui ka kaasteelistega. Muidugi peab ka õnne olema!
„Mereametid – 10 kaardimängu”
Mereametite kaartide mastideks on paat, majakas, ankur ja lest.
Iga kaardipaki number on seotud kindla kaasaegse
merendusvaldkonnaga ja kahe vastava valdkonna ametiga. Nii on näiteks number
neljad muuseumitöötajad: merendusajaloolane ja mudeliehitaja.
Tavapäraste kaardimängude mängimiseks võib merendussümbolite asemel kasutada ka traditsioonilisi maste, soovitame käesolevaid kaarte kasutada aga ennekõike kavalaks õppimiseks nii koolis kui kodus. Kaartide kasutamiseks on välja pakutud 10 erinevat mängu, kuid meetodeid ja mänge saab ka ise käigu pealt juurde mõelda. Mängujuhendilt leiab näiteks musta notsu, memoriini ja aliase juhendi ning ideid, kuidas kasutada neid grupitöös.
Tule mängima!⚓